Super elite clan: rULLsToOlsRalLy

Den bästa klanen i vivalla och adolfsberg vi kör wow, Track mania och cs

HemHem  PortalPortal  KalenderKalender  Vanliga frågorVanliga frågor  SökSök  MedlemslistaMedlemslista  AnvändargrupperAnvändargrupper  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Dela | 

här är vad många tycker om Avatar jag berättar för dig att serien är väldigt bra

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner 
FörfattareMeddelande
KaBeLKurT
Admin

Man Antal inlägg : 3
Registration date : 09-02-17

InläggRubrik: här är vad många tycker om Avatar jag berättar för dig att serien är väldigt bra   ons feb 18, 2009 2:00 am

Avatar är en serie som handlar om Aang, Katara,Toph och Sokka dom försöker att komma till eld nationen för att döda den ondsinta eld kungen men dom har många problem och mycket roligt samtidigt.

Jag tycker att det är VERKLIGEN värt att se serien många tror att den bara är för nioåringar men jag värderar serien mer än simpson och family guy dom har många roliga skämt i serien och jag sitter och skrattar i den mer än 2 gånger i ett avsnitt tro inte på vad andra säger om serien för att den är mycket bra. jag fick min tjej kompis att titta på den även om hon inte vill och hon tittade på alla 3 säsonger 2gånger efter att jag visade
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil

här är vad många tycker om Avatar jag berättar för dig att serien är väldigt bra
Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» E85 eller bensin? vad tycker ni?
» Vad tycker ni? Pinto 2.0 eller 2.9 V6
» Slapp växelspak MT-75
» Trimma styrservo?
» J20-Serien 2012/2013

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Super elite clan: rULLsToOlsRalLy :: General :: TV-Serier och Filmer ;)-
Hoppa till: